Platform on civil engineering, underground infrastructure, energy, construction equipment & construction machinery

Advisor movable bridges and locks

Den Haag | 36 uur | Hbo/ wo | € 4.337 – € 6.122

Adviseur beweegbare bruggen en sluizen 1

Met jouw werk zorg je ervoor dat bruggen en sluizen in Zuid-Holland veilig blijven functioneren, vandaag én in de toekomst. Je werkt aan techniek die direct invloed heeft op het dagelijks leven van miljoenen mensen. De combinatie van maatschappelijke relevantie, technische diepgang en samenwerking maakt deze functie uniek. Hier krijg jij de ruimte om echt verschil te maken. Lees verder en ontdek hoe jouw inzet onmisbaar is voor onze infrastructuur. Jouw werk. Onze provincie.

This is what you will do

Zuid-Holland beweegt, letterlijk. Als adviseur beweegbare bruggen en sluizen zorg jij ervoor dat bruggen en sluizen veilig en betrouwbaar blijven draaien. Of het nu gaat om een drukke vaarroute of een brug waar dagelijks duizenden voertuigen overheen rijden, jouw werk maakt het verschil.

Je speelt een belangrijke rol in het assetmanagement van de 90 beweegbare kunstwerken van de provincie. Je ontwikkelt onderhoudsstrategieën, stelt programma’s van eisen op en vertaalt beleid naar concrete maatregelen. Je voert regie op alle onderdelen van de PDCA-cyclus. Je werkt nauw samen met collega’s uit verschillende disciplines, onderhoudt contact met stakeholders en andere beheerders en zorgt dat de uitvoering van projecten soepel verloopt.

Jouw werk vindt niet alleen achter een bureau plaats. Je bezoekt locaties voor inspecties en opleveringen, houdt de vinger aan de pols tijdens onderhoud en kijkt voortdurend naar innovaties en verbeterkansen. Je denkt vooruit, maar verliest het heden nooit uit het oog.

Wat ga je nog meer mogelijk maken?

  • Het vertalen van beleid en strategie naar operationele maatregelen en andersom;
  • Samenwerken met collega’s vanuit verschillende expertises aan gezamenlijke resultaten;
  • Kansen signaleren om werkprocessen slimmer, veiliger of duurzamer te maken;
  • Analyseren van prestaties van objecten en het beheren van de data van het areaal.

Jouw werk is pas geslaagd als de vaar- en weggebruikers veilig op hun bestemming aankomen. Daarvoor hebben we jouw kennis en inzet hard nodig.

This makes the position interesting

  • In deze rol draag je zichtbaar bij aan veilige en goed functionerende infrastructuur;
  • Je krijgt veel ruimte om inhoudelijk te verdiepen en te innoveren;
  • Het werk is flexibel ingericht, met een combinatie van thuiswerken, werken op locatie en op het provinciehuis.

This is your profile

Je bent analytisch sterk en denkt in oplossingen. Je weet wat nodig is om een technisch idee in de praktijk te brengen. Je beweegt makkelijk in een bestuurlijke omgeving, weet stakeholders mee te nemen in je verhaal en schakelt soepel tussen beleid en uitvoering.

Je neemt verantwoordelijkheid voor je eigen projecten en stemt regelmatig af met collega’s om expertise uit te wisselen en gezamenlijke doelen te behalen. Bovendien voel je je thuis in een omgeving waar techniek, data en maatschappelijke opgaven samenkomen. En tot slot bezit je ook het inlevingsvermogen in verschillende andere rollen in de assetmanagement keten.

Daarnaast neem je het volgende mee:

  • Een afgeronde hbo- of wo-opleiding, bij voorkeur in civiele techniek, elektrotechniek of werktuigbouwkunde;
  • Kennis van of ervaring met assetmanagement;
  • Het vermogen om jouw creativiteit en dat van anderen in te zetten voor verbetering van producten, processen en samenwerking;
  • Ervaring met onderhoudsmanagement en Systems Engineering is een pré.

Sluit deze vacature niet aan bij wat je zoekt, maar wil je wel bij ons komen werken? Wij hebben nog meer interessante functies openstaan! Bekijk here de mogelijkheden.

We offer this

  • Salarisniveau: Salarisschaal 11
  • Maandsalaris exclusief IKB: min. € 4.337 – max. € 6.122
  • Jaarsalaris inclusief IKB: min. € 63.699 – max. € 89.899
  • An annual salary increase of 3% to the end of your scale
  • Employment: temporary employment contract with a view to permanent employment
  • Minimum number of hours: 36 

In addition, you get:

  • An Individual Choice Budget (IKB) worth 22.37% on top of your salary. You can use this for extra time off, study or increased salary, among other things;
  • The ability to properly set up your workspace at home. Consider a desk, monitor and other amenities;
  • A personal budget for sustainable employability of €6,000 per 5 years. You can also take advantage of our internal training offer from the PZH Akademie;
  • The space to arrange your work week flexibly. Together with your colleagues, you decide where you work. Partly from home and partly at the provincial headquarters. This provides a good work-life balance;
  • With us, a full-time work week is 36 hours. Would you like to work more? That is possible by mutual agreement, with a maximum of 40 hours. You will then build up extra leave each week.

There are many other interesting fringe benefits. Here we would be happy to tell you more about it.

This is where you will work

De provincie beschikt over ongeveer 550 kilometer aan provinciale wegen, 130 kilometer provinciale vaarwegen, 250 kilometer aan oevers en bij elkaar bijna 700 bruggen, sluizen, viaducten, tunnels en duikers. Domein Uitvoering voert regie op het beheer en onderhoud, ofwel assetmanagement, van de provinciale infrastructuur. Daarmee zorgen we voor veilig, beschikbaar en duurzaam areaal voor de (vaar)weggebruiker. 

Als je bij ons komt werken, val je onder domein Uitvoering en kom je te werken in team Advies assetmanagement infrastructuur. Het team adviseurs team bestaat uit zo’n 70 Adviseurs Asset- en Informatiemanagement. Wij werken aan veiligheid, bereikbaarheid en duurzaamheid van de provinciale infrastructuur vanuit 14 verschillende inhoudelijke vakgebieden. Wij stellen passende beheer- en onderhoudsstrategieën op, voeren regie op de nodige inspecties en analyses van prestaties, bepalen het onderhoudsprogramma, beheren asset data en informatie en vernieuwen het assetmanagement en dienstverlening. 

About the Province

The province of South Holland is not only a beautiful part of the Netherlands, but also an interesting government organization. As a middle authority, we are literally in between the central government and the municipalities. More practical than the national government and a larger scope than a municipality. Big enough to make a real impact in the region and small enough for short lines of communication, a flat organization and plenty of room for employees' own input. Together with inhabitants, co-governments, companies, knowledge institutions and social partners we work on solutions. Working for the province means that you play a role in this.

As an employer, we have confidence in our people and their expertise. We take good care of you and you get plenty of room for your own input and initiative. But you have to want to manage things yourself and dare to make your own choices. The frameworks are not always clear. With us, you have to love swimming and personal development. We also value diversity and inclusion. We strive for an organization in which everyone feels safe and at home, regardless of origin, gender, sexual orientation, religion, age, socioeconomic background or ability to work. For that reason, we encourage anyone to apply who can identify with the job profile above.

Application process

Heb je vragen over deze vacature, of wil je van te voren sparren met een van onze collega’s? Dan kun je contact opnemen met Maike Verschoor, Peoplemanager, op telefoonnummer 06-42986106.

Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Dan kun je Paul Stad, Senior Adviseur Recruitment, bellen of Whatsappen op 06-48437032.

Sollicitaties of cv’s die door (tussenkomst van) werving– en selectiebureaus worden ingediend, worden niet geaccepteerd. Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt niet op prijs gesteld.

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Send us a message

Kunnen we je helpen met zoeken?

Bekijk alle resultaten