De gemeente Leudal kent alle dynamiek van deze tijd. Met ook de spanningen die daarbij horen. Het is enerzijds de groene tuin van Limburg, waar de 36.000 inwoners riant wonen in 16 dorpen met ieder een eigen karakter. In Leudal wordt ook de meeste duurzame energie opgewekt van heel Limburg. Veel van onze inwoners vinden werk in de vooruitstrevende moderne bedrijven, die voortkomen uit ons agrarisch verleden. Zoals bijvoorbeeld de hightech zaadveredeling. Anderen reizen in twintig minuten via de snelweg naar de Brainport regio rond Eindhoven.
These dynamics demand a lot from administrative Leudal. And therefore also from you as a civil servant. Because the attractive recreational environment of Leudal is visited by many tourists. While sustainability is achieved by windmills and solar meadows. Meanwhile, commuters from the Brainport want to live nice and quiet, and with all this, our successful agribusiness requires space to develop further.
Leudal is succesvol in de afstemming van dit alles. Het heeft ons al veel gebracht, maar we willen nog beter. Daarom staan wij altijd open voor nieuwe collega’s die meedenken over de inrichting van een modern en leefbaar Leudal.
De organisatie van de gemeente Leudal bestaat uit de ondersteunende afdeling Bedrijfsvoering, en de beleidsafdelingen Samenleving en Ruimte. Het is voor de afdeling Ruimte dat wij nieuwe collega’s zoeken. Onze afdeling is georganiseerd in drie teams
The working method of the Space department is characterized by less meetings, more doing and looking from the inside out. From colleagues at Ruimte we expect them to be experts in their field and to dare to advise the board outside the existing frameworks of today, because we are focused on tomorrow. In addition to professionals, there is of course room for young educated people who have dreams for the future.
For the Spatial Management team, we are looking for a:
1 fte - 36 hours per week
Binnen het te vormen team Ruimtelijk Beheer is het van belang om in samenspraak met de beheerders, toezichthouders en civiele projectleiders invulling te geven aan een fraaie, doelmatige en verantwoorde openbare ruimte. Leudal beschikt over in totaal ca. 730 km wegen, ca. 420 km riolering verdeeld over 16 kernen. Als adviseur Wegen en Riolering ben je verantwoordelijk voor het behalen van resultaten op de onderdelen wegen en riolering. Naast wegen en riolering zitten in het team Ruimtelijk Beheer alle medewerkers die een inhoudelijke bijdrage leveren aan het beheer en de instandhouding van alle gemeentelijke eigendommen zoals groen, vastgoedbeheer, openbare verlichting, kunstwerken en grondzaken.
Als adviseur wegen en riolering ga je aan de slag met onderstaande resultaatgebieden op het gebied Ruimtelijk Beheer.
1. Beleidsadvisering
2. Ontwerp
3. Voorbereiding
We bieden je een dynamische werkomgeving met veel variatie in je werk, waarin je intensief samenwerkt met je collega’s. We geloven dat een positieve werksfeer bijdraagt aan een goede dienstverlening.
De functie is ingedeeld in salarisschaal 11 (max €5118,-). Daarnaast ontvang je een Individueel Keuzebudget van 17,05% bovenop het maandsalaris hetgeen je naar keuze kunt inzetten. Overige arbeidsvoorwaarden conform cao gemeenten. Verder bieden wij reiskosten woon-/ werkverkeer en werken wij met moderne hulpmiddelen zoals het gebruik van een IPad en IPhone.
Are you excited about this position? Then we look forward to receiving your motivation letter and curriculum vitae via igom.nl.
Reageren kan tot en met 9 december 2020. De brievenselectie vindt plaats op 10 december en op 15 december (ochtend) zullen de eerste sollicitatiegesprekken plaatsvinden. De eventuele 2e gesprekken vinden plaats tussen kerst en oud en nieuw of na nieuwjaar. Je kunt je brief richten aan Erik Janssen teamleider Ruimtelijk Beheer ovv de vacaturenaam.
For more information about this vacancy, please contact Erik Janssen, Spatial Management team leader (0475-859615)
An assessment may be part of the procedure.