Van Dijk Groep is opnieuw erkend als beste dealer in het klanttevredenheidsonderzoek van Volvo Trucks. Daarnaast heeft hun locatie in Culemborg dit jaar ook de prijs voor ‘Beste Werkplaats’ gewonnen – een erkenning voor hun service en klantgerichtheid.
De Retail Excellence-onderzoeken (REx) van Volvo Trucks zijn een belangrijke graadmeter voor de prestaties van dealers en werkplaatsen. Deze onderzoeken meten verschillende aspecten van klanttevredenheid, waaronder de kwaliteit van de service, klantinteracties en algehele tevredenheid.
Op basis van het klanttevredenheidsonderzoek dat in 2024 is gehouden onder klanten van de Volvo Trucks-dealerbedrijven, behaalde Van Dijk Groep de hoogste gemiddelde score van de afgenomen interviews op zowel sales als aftersales-gebeid en mag zich daardoor ‘Beste Dealer 2025’ noemen. “Succes is geen toeval”, zegt Roeland Ruygt, managing director van Volvo Trucks Nederland. “Het is inspirerend om de betrokkenheid van de medewerkers van de Van Dijk Groep te ervaren en te zien dat het tot dit mooie resultaat leidt.”
De prijs voor ‘Beste Werkplaats 2025’ werd toegekend aan Van Dijk’s locatie in Culemborg. De vestiging behaalde op het gebied van aftersales zelfs een score van 100%-tevredenheid.
Klanten waarderen Van Dijk Groep om hun uitstekende service en klantgerichtheid en beschouwen hen als een betrouwbare en prettige partner. Ze prijzen het altijd klaarstaan voor hun klanten, de fijne mensen met veel kennis die er werken en de goede bereikbaarheid. De service wordt als ’fantastisch en klantvriendelijk’ ervaren, met monteurs die goed werk leveren en onderhoud van hoge kwaliteit bieden. Ook waarderen klanten de betrokkenheid en het meedenken bij het oplossen van problemen. De werkplaats wordt daarnaast geprezen om de goede ontvangst van chauffeurs en de verzorging tijdens het wachten.
Van Dijk Groep heeft een indrukwekkende geschiedenis van succes in het klanttevredenheids- onderzoek van Volvo Trucks. In vijftien jaar tijd zijn zij veertien keer uitgeroepen tot beste dealer. “Het leveren van kwaliteit en de focus van onze medewerkers op klanttevredenheid heeft ons geholpen om deze titel te behouden. We blijven ons inzetten voor het bieden van de beste service en ondersteuning aan onze klanten”, zegt algemeen directeur van Van Dijk Groep George Seitzinger trots.